Monday 9 September 2013

馬灣BB蕉

呢個星期天氣好好, 一班街坊約埋去BB蕉,地點就係馬灣舊村,雖然咁近,但我地個個都大包細包,真係好似個個帶左個BB出去旅行咁, 真係好好笑,個個大人都服侍毛小孩, 一邊BBQ,一邊游水,不過噹B冇落水,因為始終都唔敢比佢試,不過昨日D水真係好靚,好清,個個都玩得好開心!
野食預得O岩O岩好! D 虎蝦好正, 我至LIKE海鮮! 不過BBQ我又最LIKE 丸同腸仔,哈哈,因為快熟!

一班為食的大人和毛小孩,各有各食! 哈哈!

噹噹唔可以放繩,因為佢會周圍撞!

點解有隻POODLE 仔(Spencer)比人抱住BBQ,因為..佢不停咁攪人地隻松鼠女呀! 直頭求愛求到要飛落水,本身佢自己怕游水,不過為左愛情都博一博啦!



 



 



呢兩兄弟GARLIC同BUDDY好得意嫁,不過成日痴住麻麻,麻麻鍚到佢地燶呀!


呢兩兄妹,哥哥好文靜,妹妹MINIE 好撑雞,見到大毛孩成日要跑過去吠到人走先安樂,通常佢都係第一個帶隊示威,佢最細粒,但係最勇猛!



又要摟麻麻抱!

                 
仔仔同琪琪,仔仔游完水勁肚餓,咩都食一餐,平時比佢都唔食!

好靚既日落呀!

                                               噹噹攰到想訓,因為冇訓妟晝覺!

不過我同我老公傻左,冇著拖鞋,落唔到水影毛小孩呀,真失敗!

12 comments:

  1. 好熱鬧又開心的bbq 喎^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!好開心呀!好多毛小孩真係好好玩!

      Delete
  2. 哈哈.......噹B同我一樣.........出街嗰日無得瞓晏覺就會好攰呢~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇訓真係差好遠!佢仲比隻poodle 責親,不過好好笑!

      Delete
  3. 直頭求愛求到要飛落水<<<<<<<<<<笑屎啦.... 真係好愛..哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 攪笑呢! 所以全部大人都停晒手燒野食,跑去睇佢飛落水擒松鼠女!佢老豆即刻跑落水捉佢,見佢係水度係咁撲,笑屎人,之後SPENCER上水之後好唔開心,失戀呀!野都唔食喇!

      Delete
  4. 好開心的BB蕉日呀! 噹B一定玩到唔捨得走呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀佢都好爛玩,不過個晚就勁攰, 一返屋企就訓到豬咁!

      Delete
  5. 我哋成日去行舊村,你哋搬埋D BBQ爐去?

    ReplyDelete