Friday 6 September 2013

正野分享! 又係我最鐘意既護膚品分享

最近試左新野,不過都係價錢比較適中既,因為貴野真係未必好,或者O岩自己! 我已經試左好一段時間,因為我覺得要試一排先知,一兩次唔準的, 所以依家先同大家分享!

首先要介紹既真係好....正既野,係之前同事介紹,當時冇理佢,因為當時我勁爆粒粒係下巴,我自知係咩原因,但又唔想同佢多講,佢又好好心咁介紹佢用既野,不過當時又真係唔在意,到後來睇YOUTUBE有D BLOGER介紹,終於忍唔住去試,試下試下成條LINE差不多換晒佢, 佢就係VICHY喇! 係萬靈有售,永安有專打店,佢既價錢大約係百拎蚊至500蚊左右! 算係咁喇!




介紹下先,綠色個堆呢就係控油保濕系列,因為我係混合性偏乾既SKIN所以呢堆我通常早上搽,可以控下油,冇咁易熔妝! 我覺得最好用既就係,收毛孔TONER,同埋個CREAM!
而藍色個堆就係AQUA既保濕系列, 最正係噴霧,因為係溫泉水,可以舒緩SKIN既問題,敏感,最O岩我洗完面爽膚後用,同埋補妝前噴喇! 而我至LIKE既就係佢既SERUM 10, 真係一流,夠保濕又唔立痴痴,價錢4百幾,都算OK! 因為我D SKIN好麻煩,又可以太爽,又唔可太立,總之煩啦! 而VICHY 係可以FOR 敏感既SKIN, 成條LINE都OK,如果你係極敏感既人佢仲有一條再勁D既LINE就係叫LA Roche Posay. 大家可以試試.
PS: 我冇COMMISION收嫁,我純粹分享下我SHOPPING後既戰利品分享,哈哈!

No comments:

Post a Comment