Wednesday 18 September 2013

預祝哈佬喂@廸廸尼

今年好正呀去廸廸尼,因為開正我個瓣,因為係特別場,有COUPON買野有7折,開心爆呀!!! 買了好多野,而且玩得好開心,我係同我老公既家人去玩,最好笑係佢家姐個仔仔,次次去都喊一餐,佢已經8歲,但咩都驚既,好鬼冇用,不過好可愛,講野好攪笑,不過鬼屋,巡遊都同上年一樣,所以都冇玩,而且小朋友好驚,上年排到佢係度喊,今年佢講明唔玩,不過我地玩左迷離莊園, 佢都話驚驚比佢激屎! 不過我無論去幾多次廸廸尼我都唔會悶,因為佢D野真係好靚,真係去到之後好非現實,好夢幻, 真係特別開心同放鬆!


好鐘意迷離莊園,好靚呀,襯埋個月光一流!


呢杯特飲超鐘意,粒冰發光嫁,係哈佬喂先有! 有個亞JACK係度嫁!

呢頂係我恨左好耐既米妮帽,有7折冇藉口唔買啦! 嘻嘻!


渣仔衍庭又發呆,笑得好勉強,因為佢驚緊一陣我地要去鬼屋,因為天已經黑左喇!

我既三文魚便當,麻麻地,涷冰冰既!

兒童餐,早知食呢個啦!有栗米呀!我至LIKE嫁!



 





嘩鬼出籠喇,呢個我其實超驚呀!佢好ACTIVE嫁,係咁係我隔離叫! WOW..WOW咁!


我鐘意獅子女皇!


 

 

係Toy Story land影既!

準備玩迷離莊園!期待中!

庭庭試帽,好襯佢個CUTE樣呀!




我至鐘意呢幾張相,日頭係影得靚D,而且好有哈佬喂FEEL!

 



MU怪獸學校影相位!
 





11 comments:

  1. 嗯!嗰杯螢光飲品好特別喎,點解可以咁光,啲冰加咗螢光劑? 夜晚影個古堡好靚呀!*\(^v^)/* 祝中秋節快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為個粒係膠黎嫁,裡面有燈,遇水就會發光好得意嫁!

      Delete
  2. 海洋公園恐怖好多,千其唔好帶哩個小朋友去呀....哈哈哈

    ReplyDelete
  3. 迷離莊園配合月光幅相好靚~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就係見過月光好襯,即刻要影抵佢!

      Delete
  4. 迷離莊園真係好有氣氛 , 夠哂迷離呢~!! 响你度留言要驗証碼, 可否取消呢?
    教你改咗佢 , 去設定>文章和留言>顯示字詞驗証>按"否"就可以了~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 與都唔知呢!多謝你提醒同教我,我set 返好左喇!thx!
      仲有我想問下,點樣先可以即時睇到我follow 左既朋友仔update post?

      Delete
  5. 迷離莊園配月光真係好有feel 啊 ^^

    ReplyDelete
  6. Don Don B Hui 你好!

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台
    收集所有講玩、講食、講遊樂、講扮靚等文章,讓你和不同會員互動

    更設「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費,
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    同時,只要你有Yahoo! Blog備份檔,你可把它電郵給我們
    匯入後,更可獲得現金券作即時獎賞!
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space-article-id-4103.html

    為慶祝SeeWide新登場,現時更有各式各樣迎新優惠,大派現金券!

    你有興趣嗎? 不妨到此一遊,一同分享生活經歷吧!
    http://www.seewide.com

    ReplyDelete