Monday 2 September 2013

大家好!我係許噹噹呀!

2010年既我,係Paw Palace 剪完毛毛既靚女樣!
2013年既我,已經轉變左好多了,因為冇左隻眼仔,完全失明,完全失聰,不過我依然快樂,因為我知道媽媽,PAPA愈來愈錫我,而且我係一個好堅強既毛小孩,我會努力健康!

媽媽幫我整左新blog,新地盤,梗係由我亞噹開始寫先啦!比返之前D相大家睇,等你地了解我多D,因為呢度可能日後會有好多新朋友仔同埋舊朋友仔一齊分享,你地快D黎同我玩啦! 雖然我15歲但是我寶刀未老,仲好鐘意玩玩同識朋友仔嫁!


13 comments:

  1. Replies
    1. Hi BB 你搬左家未呀! 係呀!好開心見到你呀 :)

      Delete
    2. 己搬好啦, 新地址: jjcc115566.blogspot.hk
      不過嗰邊就未打包, 唔識點打包, 又要慢慢搵, 唉!真係好麻煩呀!

      Delete
  2. Hi, this is Happy-nui. I am a barking dog. 你好呀! 你同你mami都好靚靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello, Happy! 你好呀! 好開心見到你

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 靚女噹:
    媽媽應承出年帶我入黎探你呀~ 丸字
    * 聽日未出年lor ! HAPPAY 2014 \(^v^)/

    ReplyDelete